Hieronder kan jij de keuze maken voor het type desktop dat je wilt leasen. Heb je vragen? Dan kan je altijd onze helpdesk bellen op 010-2233701.

KIES HIER UW TYPE LEASE LAPTOP.

KIES HIER UW TYPE LEASE DESKTOP.

iMacapple imac lease
Mac miniapple mac mini lease
Mac Proapple mac pro lease
Windows Desktopskantoor desktop lease
Virtual Reality PC'svirtual reality computer lease
All-In-One PC'sall in one pc lease

KIES HIER UW TYPE STORAGE.

AirPort Time Capsulesairport capsules lease
Schijf Modulesdisk module lease
Uitbreidingschassisexpansion lease
Fibre Channel Adaptersfibre channel adapters lease
Raid Systemsraid system lease
Service Parts Kitsservice parts lease

KIES HIER UW TYPE DEVICE.

Muziekspelersapple ipod lease
TV / Media Devicesapple tv lease
Smartwatchesapple smartwatch lease

KIES HIER UW TYPE SMARTPHONE.

Hulp

Heeft u hulp nodig?
Op deze pagina vindt u verwijzingen naar veelgestelde vragen over uw geleasde scherm, laptop, computer, tablet of macbook? Geeft uw laptop bijvoorbeeld geen beeld meer, of valt bijvoorbeeld de laptop uit? Klik hieronder dan op één van de productgroepen.

Zit uw vraag er niet bij of heeft u een andere vraag? Bel dan naar onze klantenservice op 010 2233701.

Laptop

Laptop valt uit;

  1. Door oververhitting kan een laptop uitvallen, hou de ventilatieopeningen vrij van obstakels.
  2. Controleer uw instellingen in “Energiebeheer”, klik op de startknop links onderin en vul in het tekst vak ‘energiebeheer’ in. Hier kunt u de instellingen voor de slaapstand wijzigen. 

Help, mijn accu is snel leeg!

  1. Stel uw helderheid van de monitor lager in.
  2. Laat niet teveel applicaties naast elkaar of op de achtergrond open staan. 

Desktop PC

Help mijn computer valt uit;

  1. Door oververhitting kan een computer uitvallen, maak regelmatig uw computer vrij van stof. Hou de ventilatie openingen vrij van obstakels.
  2. Controleer uw instellingen in “Energiebeheer”, klik op de startknop links onderin en vul in het tekst vak ‘energiebeheer’ in. Hier kunt u de instellingen voor de slaapstand wijzigen.

Mijn computer heeft een virus!

  1. Probeer deze met behulp van de mee geleverde Kaspersky virusscanner te verwijderen.
  2. U kunt via systeemherstel een herstelpunt kiezen om de virus infectie ongedaan te maken. Klik op de startknop links onderin en vul in het tekst vak herstel in. Hier kunt u kiezen voor systeemherstel en de computer terugzetten naar een eerdere datum toen de computer nog goed functioneerde.
  3. Wordt uw computer ter reparatie aangeboden zorgt u er dan zelf voor dat uw data op een usb stick of externe schijf veiliggesteld is. 

Mijn computermonitor geeft geen beeld!

  1. Controleer de aangesloten kabels. Controleer of de monitor is ingeschakeld.
omhoog
Bekijk de volledige versie van de site
Yes Webshop