Ons beleid inzake retouren en ruilen

refund_b1.jpg
1Verpak alle items in de originele verpakking. Items die als sets zijn gekocht, moeten in sets worden geretourneerd.
refund_b2.jpg
2Vul het retouraanvraagformulier in dat bij de bestelling hoort.
refund_b3.jpg
3Voeg een kopie van de verkoopcontrole bij, specificeer de terugbetalingsmethode (een postwissel of een overschrijving naar de bankrekening).
refund_b1.jpg
4Verzend het pakket naar dit adres :
Lichtenauerlaan 102,
3062 ME, Rotterdam.
refund_b5.jpg
5Nadat je het pakket hebt verzonden, kan je ons dat melden door een e-mail te sturen naar: support@leased.computer.

Geschiktheid van artikelen voor retourneren of ruilen

Onze klanten hebben het recht om gekochte artikelen te retourneren zonder de reden hierin te definiëren 14 (veertien) kalenderdagen vanaf het moment dat deze artikelen van de verkoper of de vertegenwoordigers van de verkoper zijn ontvangen. De artikelen kunnen worden geretourneerd als de consumentseigenschappen, fabriekslabels en de status Gereed voor verkoop zijn behouden.

Om de artikelen te retourneren, moet je de kopie van het aankoopbewijs indienen en het formulier voor retouraanvraag invullen.

Regels voor het retourneren en uitwisselen van artikelen met ontdekte defecten:

Onze klanten hebben het recht om de Verkoper op de hoogte te brengen van ontdekte defecten en vragen om deze op te lossen. 30 (dertig) calendar dagen kalenderdagen vanaf het moment van ontvangst van de artikelen van de verkoper of de vertegenwoordigers van de verkoper. De enige uitzondering zijn gebreken die worden veroorzaakt door onjuiste behandeling van de artikelen door de klant.

Klachten:

Oeps, dus ook wij maken helaas fouten en je mag gerust weten dat wij daarvan balen! Wij zullen er dan ook alles aan doen om dit voor jou te herstellen. Wij lossen je klacht dan ook graag op. Dit gaat het snelste wanneer je contact opneemt met onze klantenservice. Samen proberen wij dan tot een goede oplossing te komen. Mocht je toch niet tevreden zijn met het antwoord, stuur dan een mail of brief naar onze Manager klantenservice, binnen 3 werkdagen heb je dan een antwoord.

Klantenservice: 010 22 33 701

about_flag.png
Ons retour- en terugbetalingsbeleid is hierboven beschreven. Volgens de Nederlandse wet zijn winkels wettelijk verplicht om hun teruggavebeleid te plaatsen. Als een winkel geen retourbeleid publiceert, vereist de wet dat de winkel retouren binnen 30 dagen na aankoop accepteert.